Livros e Publicações

BAR-CAPA3

BAR – Brazilian Administration Review, v.07, n.03 (2010)

/

Periódico que publica artigos de desenvolvimento teórico e trabalhos empíricos na área de Administração.
Administração Pública, Contabilidade, Empreendedorismo, Finanças, Gestão de Pessoas e Relações de Trabalho, Gestão da Informação, Gestão Internacional, Gestão de Operações e Logística, Marketing, Organizações & Teoria Organizacional, Comportamento Organizacional, Administração de Ciência, Tecnologia e Inovação, Gestão Social e Ambiental e Estratégia, são suas áreas de interesse da publicação.

Sumário
BAR, Braz. Adm. Rev. vol.7 no.3 Curitiba jul./set. 2010

Editorial
Quintella, Rogério H.

· texto em Inglês · Inglês ( pdf epdf )
Articles
· The meanings of the death of the founder: the constructionist approach
Brito, Mozar José de; Silva, Sabrina Soares da; Muniz, Mayara Maria de Jesus

· Empirical evidence of trade credit uses of Brazilian publicly-listed companies
Saito, Richard; Bandeira, Márcia Lima

· How does national culture impact on consumers’ decision-making styles? a cross cultural study in Brazil, the United States and Japan
Leng, Chan Yie; Botelho, Delane

· Consumer-company identification: development and validation of a scale
Hildebrand, Diogo Fajardo Nunes; Fernandes, Daniel Von Der Heyde; Veloso, Andres Rodriguez; Slongo, Luiz Antônio

· Strategic corporate social responsibility management for competitive advantage
Sousa Filho, José Milton de; Wanderley, Lilian Soares Outtes; Gómez, Carla Pasa; Farache, Francisca

· The influence of transverse CSR structure on headquarters/subsidiary integration
Barin Cruz, Luciano; Pedrozo, Eugenio Avila; Estivalete, Vania de Fátima Barros; Hoff, Debora Nayar

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons

Edição Completa: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_issuetoc&pid=1807-769220100003&lng=pt&nrm=iso