Livros e Publicações

BAR-CAPA

BAR – Brazilian Administration Review, v.09, n.03 (2012)

/

Periódico que publica artigos de desenvolvimento teórico e trabalhos empíricos na área de Administração.
Administração Pública, Contabilidade, Empreendedorismo, Finanças, Gestão de Pessoas e Relações de Trabalho, Gestão da Informação, Gestão Internacional, Gestão de Operações e Logística, Marketing, Organizações & Teoria Organizacional, Comportamento Organizacional, Administração de Ciência, Tecnologia e Inovação, Gestão Social e Ambiental e Estratégia, são suas áreas de interesse da publicação.

Sumário
BAR, Braz. Adm. Rev. vol.9 no.3 Rio de Janeiro jul./set. 2012

Editorial
· EDITORIAL
Carneiro, Jorge

· texto em Inglês · Inglês ( pdf epdf )
Articles
· How consumers persuade each other: rhetorical strategies of interpersonal influence in online communities
Scaraboto, Daiane; Rossi, Carlos Alberto Vargas; Costa, Diego

· Perceptions of equity and justice and their implications on affective organizational commitment: a confirmatory study in a teaching and research institute
Balassiano, Moisés; Salles, Denise

· Theorizing ICT and society in the Brazilian context: a multilevel, pluralistic and remixable framework
Pozzebon, Marlei; Diniz, Eduardo Henrique

· Do organizational incentives spur innovation?
Barros, Henrique M.; Lazzarini, Sergio G.

· Access to tacit knowledge by executive retention in cross-border acquisitions
Child, John; Duarte, Roberto Gonzalez; Tanure, Betania; Rodrigues, Suzana B.

· Credit card risk behavior on college campuses: evidence from Brazil
Mendes-Da-Silva, Wesley; Nakamura, Wilson Toshiro; Moraes, Daniel Carrasqueira de

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons

Edição Completa: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_issuetoc&pid=1807-769220120003&lng=pt&nrm=iso