Livros e Publicações

BAR-CAPA

BAR – Brazilian Administration Review, v.09, n.02 (2012)

/

Periódico que publica artigos de desenvolvimento teórico e trabalhos empíricos na área de Administração.
Administração Pública, Contabilidade, Empreendedorismo, Finanças, Gestão de Pessoas e Relações de Trabalho, Gestão da Informação, Gestão Internacional, Gestão de Operações e Logística, Marketing, Organizações & Teoria Organizacional, Comportamento Organizacional, Administração de Ciência, Tecnologia e Inovação, Gestão Social e Ambiental e Estratégia, são suas áreas de interesse da publicação.

Sumário
BAR, Braz. Adm. Rev. vol.9 no.2 Rio de Janeiro abr./jun. 2012

Editorial
· texto em Inglês · Inglês ( pdf epdf )
Articles
· Exploring the black box in Brazilian work groups: a study of diversity, conflict and performance
Sobral, Filipe; Bisseling, Daan

· Fidelity and game-based technology in management education
Cornacchione Jr., Edgard B.

· Brand personality dimensions in the Brazilian context
Muniz, Karlan Muller; Marchetti, Renato Zancan

· The relationship between market sentiment index and stock rates of return: a panel data analysis
Yoshinaga, Claudia Emiko; Castro Junior, Francisco Henrique Figueiredo de

· Between two worlds: an ethnographic study of gay consumer culture in Rio de Janeiro
Pereira, Severino Joaquim Nunes; Ayrosa, Eduardo André Teixeira

· Assessment of market efficiency in Argentina, Brazil and Chile: an event study of mergers and acquisitions
Simões, Mario Domingues; Macedo-Soares, T. Diana L. van Aduard de; Klotzle, Marcelo Cabus; Pinto, Antonio Carlos Figueiredo

Creative Commons License Todo o conteúdo deste periódico, exceto onde está identificado, está licenciado sob uma Licença Creative Commons

Edição Completa: http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_issuetoc&pid=1807-769220120002&lng=pt&nrm=iso